S kulturo in umetnostjo skrbite za zdravje in dobro počutje? Obvestite evropsko javnost!

Foto: Nada Žgank

Zaživel je spletni portal evropskega projekta Culture4Health, ki bo med drugim deloval tudi kot zbirno mesto informacij, dobrih praks in kontaktov o projektih in organizacijah, ki v Evropski uniji izvajajo projekte in raziskovalne dejavnosti na presečišču kulture in zdravja.

Vse slovenske organizacije in samostojne ustvarjalce, ki skozi svoje ustvarjalne aktivnosti in kulturne projekte poskušate vplivati na zdravje in dobro počutje različnih družbenih skupin, vabimo, da evropsko javnost o svojih prizadevanjih obvestite in informacije o vašem projektu delite na: https://www.cultureforhealth.eu/share-your-project/. Na spletnem mestu pa boste našli tudi informacije o številnih sorodnih iniciativah po vsej Evropi, ki vas utegnejo navdušiti ter prepričati, da se tudi sami odločite podobne prakse izvajati na domačih tleh.

Preberite več

Vabljeni na individualna svetovanja za ustvarjalce KKI

Ilustracija @AsjaTrost

V okviru projekta KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj, ki ga v društvu Asociacija izvajamo v koprodukciji s Centrom za kreativnost, vas vabimo, da se prijavite na individualna svetovanja, na katerih boste z našimi strokovnjaki in strokovnjakinjami lahko naslovili vaše specifične izzive na področjih, kot so davki in računovodstvo, razvoj blagovne znamke, poslovno načrtovanje, povezovanje z gospodarstvom in številnih drugih.

Prijave preko spletnega obrazca zbiramo do vključno 29. maja 2022, pri čemer bodo prednostno obravnavane prijave udeležencev in udeleženk, ki so se predhodno izobraževali na delavnicah za specifično področje, katerih specifični izzivi bodo jasno artikulirani, upoštevali pa bomo tudi rok prispetja prijave.

Preberite več

Asociacija na Danskem o praksah zdravljenja s kulturo

Foto: NielsAgge@OldTownMuseumAarus

Društvo Asociacija se je kot partnerica v evropskem projektu CultureForHealth med 16. in 18. marcem 2022 v Aarhusu na Danskem udeležila okrogle mize in študijskega obiska na temo kulture kot načina upravljanja in zdravljenja bolezni. Kot predstavnici Asociacije sta se dogodka udeležili vodja strokovne pisarne društva Polona Torkar in članica upravnega odbora Urška Jež.

V okviru bogatega programa študijskega obiska, v okviru katerega smo se seznanili s številnimi raziskavami, pilotnimi projekti in redno dejavnostjo, ki jih za ugotavljanje ali pa uresničevanja učinkov delovanja kulture na zdravje izvajajo na Danskem, smo udeleženci z odločevalci iz vseh ravni – od evropske do danske lokalne, od politike do zdravstva – odprli različne teme ter pričeli s pripravo priporočil za oblikovanje politik na evropski ravni.

Preberite več

Asociacija v MAO o KKS

Center za kreativnost, ki deluje v okviru Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, je 25. marca 2022 v sodelovanju z Inštitutom za ekonomska raziskovanja v okviru priprave na analizo celotnega področja kulturnega in kreativnega sektorja organiziral delavnico, na katero so povabili strokovnjake, predstavnike organizacij in posameznike, ki v KKS vidno in aktivno delujejo.

V imenu društva Asociacija se je kot strokovna vodja in predstavnica vsebinske mreže, ki deluje v smeri izboljšanja položaja in nudi podporo posameznikom in organizacijam, delujočim v sektorju, udeležila Polona Torkar.

Preberite več

Video pogovor: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Video @Špela Škulj

Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj pripravilo video pogovor z Vladimirjem Mićkovićem, ki trenutno najbolj aktivno deluje kot soustanovitelj in vodja blagovne znamke slovenskega podjetja Juicy Marbles, na temo ustvarjanja blagovnih znamk v času socialnih medijev.

Na delavnici, ki jo je Vladimir Mićković izvedel v okviru projekta in v sklopu katere je nastal tudi video, smo se pogovarjali o sveži filozofiji blagovnih znamk, kako jo postaviti iz nič ter kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo in prispevajo k dobrobiti družbe.

Preberite več

Video pogovor: Strateško planiranje ciljev za kreativce in freelancerje (Plan Like a Pro)

Video @Špela Škulj

Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj! na temo strateškega planiranja pripravila video pogovor z Blažem Brancem, ustanoviteljem podjetja za podjetniško svetovanje in razvoj Baltazar consulting ter trenerjem s področja podjetništva in razvoja organizacij.

Na delavnici, okviru katere je nastal tudi video pogovor, smo se pogovarjali, kaj vse zaobjema pojem poslovno strateško načrtovanje, katero strategijo izbrati in kako osnovati ter zasledovati zastavljene cilje.

Preberite več

DOGODEK: Institucionalni okvirji neodvisne kulture

Vabljeni na panelno diskusijo v organizaciji Kooperative, regionalne platforme za kulturo, društva Asociacija, Kina Šiška in Radia Študent, na kateri bomo s kulturnimi delavci ter predstavniki javnih institucij razpravljali o izboljšanju položaja neodvisne kulture.

Razprave, ki se bo v DobroVagi zgodila v četrtek, 24. marca ob 18.00, se bodo udeležili Mateja Demšič, načelnica oddelka za kulturo MOL, Jadranka Plut, nekdanja predsednica Asociacije, Vullnet Sanaja, direktor kosovske organizacije Anibar in Mirela Travar, predsednica Operacije Grad iz Zagreba.

Preberite več

Delavnica: Strateško planiranje ciljev za kreativce in freelancerje (Plan Like a Pro)

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Strateško planiranje ciljev za kreativce in freelancerje (Plan Like a Pro).

Strateško razmišljanje ni del šolskega kurikula. Verjetno ste o njem le kaj ujeli na fakulteti, še bolj pa, da danes uporabljate svoje definicije, kaj je strateško. Kaj vse zaobjema pojem strateško načrtovanje, bo za marsikoga torej še bolj abstraktno vprašanje in hkrati, zakaj bi v okviru svoje dejavnosti sploh karkoli načrtovali, če ne vemo niti, kaj nas čaka jutri?

Preberite več

Delavnica: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Vedno več ljudi odloča za samostojno podjetniško pot, bodisi sami ali s kolegi. To zahteva, da ljudje morajo sami opravljati vse več disciplin, od knjigovodenja do komuniciranja na socialnih omrežjih.

Preberite več

KKI: Podpore za razvoj ni nikoli dovolj!

V letu 2022 je Asociacija ponovno v okviru partnerske mreže CZK in koprodukcije s Centrom za kreativnost zasnovala izobraževalni projekt, namenjen krepitvi kulturnega in kreativnega sektorja.

Zasnovali smo ga kot nadaljevanje preteklega projekta s serijo dveh dodatnih spletnih delavnic in video pogovorov s predavateljicami in predavatelji. Želimo nadaljevati v okviru projekta izobraževalni in podporno svetovalni program in ga okrepiti še z dodatnimi termini za telefonsko svetovanje ter aktiviranim posameznikom omogočiti individualne posvete z mentoricami in mentorji.

Preberite več