Razpisi v kulturi (april 2018)

Želite proračun svoje organizacije diverzificirati in pridobiti sveža sredstva? V Kulturosferi vsak mesec zberemo najbolj zanimive domače razpisne priložnosti na področju kulture.

Mestna občina Ljubljana ima na področju kulture odprta dva razpisa in sicer enega za nevladne organizacije, ki prirejajo festivale, in drugega za kiparje. Predstavljamo še dva razpisa s strani kulturnih agencij JAK in SFC, naposled pa je tu še razpis ministrstva za kulturo za obeležitev državnih praznikov.

Preberite več

Evro na Evro (april 2018)

Foto: @Aksioma
Foto: @Aksioma

Razpisne priložnosti v tujini pomembo dopolnjujejo domače razpise za nevladne organizacije in samozaposlene v kulturi, zato vsak mesec pripravimo pregled najbolj zanimivih razpisov v EU in širše.

V tem mesecu predstavljamo pester nabor razpisov, ki pokrivajo široko področje umetniških izrazov, vse od animacije,fotografije, kiparstva, slikarstva, pa do razpisa za teoretska dela.

Preberite več

Vsebinske mreže vse bolj aktivne

Konzorcij vsebinskih mrež, katerega članica je tudi Asociacija, povezuje vse krovne nevladne organizacije po posameznih vsebinskih področjih v mrežo, ki skupaj naslavlja vprašanja, ki zadevajo celotni nevladni sektor.

Konzorcij se sestaja enkrat mesečno. V zadnjih šestih mesecih so bili sestanki in dejavnosti mreže zelo pestre.

Preberite več

Lokalne kulturne politike: MO Celje

Jeseni bodo potekale lokalne volitve, ki predstavljajo priložnost za razmislek tudi na področju lokalnih kulturnih politik. Pričujoča rubrika predstavlja uvid v dobre (in ne tako idealne) prakse po posameznih očinah in naslavlja aktivnosti, ki bi jih v prihodnosti morda veljalo opustiti ali pa nadgrajevati.

Celje je tretje največje mesto v Sloveniji in s tem je tudi obseg kulturnih dejavnosti sorazmerno velik. V mestni občini so podali nekaj kratkih pojasnil glede kulture, iz Hiše kulture Celje pa so osvetlili svoj pogled na delovanje lokalne kulturne politike. Nevladne organizacije se po besedah Matije Kovača soočajo predvsem z nerazumevanjem profesionalne nevladne produkcije, prisotne pa so tudi druge težave.

Preberite več

EU Kampanja: Podvojimo sredstva za kulturo!

Foto: @Škuc
Foto: @Škuc

Po letu 2020 prihaja naslednja finančna perspektiva, ki bo pomembno krojila višino evropskih sredstev tudi v Sloveniji.

Ker se za kulturo trenutno na ravni Evropske Unije namenja procentualno manj kot pol odstotka proračuna, je evropska mreža Culture Action Europe (CEA), katere članica je tudi Asociacija, sprožila kampanjo, v kateri poziva k zvišanju evropskih sredstev za kulturo v naslednji finančni perspektivi. Kampanja se na spletu širi z oznako #Double4culture oziroma #Commit1%!. Pridružuje se ji tudi Asociacija.

Preberite več