Kultura je v podjetjih prisotna na različne načine, vse od vključevanja vizualnih materialov, poslovnih daril z umetniško vsebino, kot nagrada za zaposlene ali drugače. Povezovanja se pogosto odvijajo na ravni bolj individualnega razmisleka, v društvu Asociacija pa skupaj s partnerjema Mestom žensk in Društvom humanistov Goriške razvijamo projekt Certifikat kulturno podjetje (sofinancira ga Ministrstvo za javno upravo), v okviru katerega vzpostavljamo za vse strani koristen sistem oziroma platformo strateškega povezovanja kulture in gospodarstva.
Da bi NVO in posameznikom v kulturi predstavili, kako je možno vzpostaviti sodelovanje z gospodarstvo, organiziramo delavnico, ki se bo zgodila 15. 9. 2021 v Novem mestu.
Namen delavnice je osvetliti različne možne načine vključevanja kulture v podjetja in spoznati razloge, zakaj je to zares koristno. Dodaten poudarek na delavnici bo osvetlitev sponzorstev v kulturi s perspektive podjetij v slovenskem prostoru. Spoznali bomo sponzorstvo kot del marketinško-komunikacijskega načrta podjetij. Na podlagi raziskave med podjetji v Sloveniji bomo analizirali njihove potrebe in pričakovanja ter skupaj razmišljali, kaj jim lahko ponudimo in kako smo lahko konkurenčni v primerjavi z drugimi akterji (v polju kulture in širše).
V izhodišče razprave bomo postavili ugotovitve, kako podjetja v Sloveniji umeščajo sponzorstva v integrirano marketinško komuniciranje, kateri so najpogosteje zasledovani strateški učinki sponzorstev, kakšne so najpogostejše oblike sponzorskih sodelovanj, s katerimi drugimi komunikacijskimi orodji so podprta in v kolikšni meri ter na kakšen način podjetja merijo učinke sponzorstev. Kaj lahko storimo, da enkratna sponzorstva prerastejo v trajnejša partnerstva? Kaj so skriti aduti in pomanjkljivosti nevladnih kulturnih ponudnikov? Spoznali bomo tudi nekaj metod in orodij, ki jih boste lahko uporabili pri svojem delu.
S pomočjo delavnice boste:
– dobili pregled različnih možnih načinov povezovanja kulture ni gospodarstva ter spoznali nastajajočo platformo Certifikat Kulturno podjetje;
– razumeli. kaj podjetja želijo doseči s sponzorstvi;
– lažje identificirali ustreznega sponzorja;
– znali preučiti podjetje in prilagoditi svojo ponudbo njihovim potrebam;
– spoznali nove pristope in metode pri nagovarjanju podjetij;
– razumeli, katerim napakam se lahko izognete.
TERMIN: Sreda, 15. september 2021, od 10:00–15:00
TRAJANJE: 5 ur s premorom
KRAJ: Mladinski center Oton (velika sejna soba), Župančičevo sprehajališče 1, 8000 Novo mesto
KOTIZACIJA: Delavnica je brezplačna
ROK PRIJAVE: Do 14. september 2021 oziroma do zapolnitve prostih mest na info@asociacija.si
PREDAVATELJICA:
Urška Jež je producentka v kulturi, ki jo je izziv povezovanja kulture in gospodarstva pritegnil do te mere, da je raziskovanju kulturnih sponzorstev kot marketinške strategije v podjetjih posvetila magistrsko delo. Ob tem se je v zadnjih letih udeležila več usposabljanj na temo povezovanja kulture in gospodarstva NGO Academy ERSTE Fundacije. S predstavniki podjetij in kulturnih organizacij želi deliti svoj pogled na priložnost povezovanja med sektorjema.
Aktivnost sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za razvoj NVO