Delavnica: PR za samozaposlene

Ste samozaposleni v kulturi in želite izboljšati svoje komuniciranje z mediji in vašim (potencialnim) občinstvom? Oglasite se na delavnici o osnovah komuniciranja za kulturnike, ki ga v okviru servisa za ustvarjalce 29. maja v Ljubljani prireja Asociacija.

Delavnica je brezplačna, obvezne pa so predhodne prijave.

Samozaposleni se večinoma prijavljajo na razpise, ki od njih zahtevajo medijsko pojavnost, pri čemer morajo za komunikacijo skrbeti sami. Hkrati so njihove storitve na trgu – zato je pomembno, na kakšen način komunicirajo s svojimi bodočimi naročniki.

Na delavnici bomo predstavili nekaj osnovnih zakonitosti, kako komuniciranje narediti čim bolj prijazno in učinkovito – za vas in vaše občinstvo.

Kaj boste izvedeli na delavnici

  • kako uspešno izdelati komunikacijsko strategijo (in ji slediti)
  • kaj spada na spletno stran in v obvestilnike (in kaj ne)
  • osnove uspešnega upravljanja socialnih medijev
  • osnove komuniciranja z mediji (od objav do popravkov)
  • nadloga po imenu GDPR (in kako jo prenašati brez glavobolov)

TERMIN: sreda, 29. maj 2019, od 12:00 – 14:30
TRAJANJE: 2,5 ure
KRAJ: Ljubljana, Dalmatinova 4, 6. nadstropje
KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
ROK PRIJAVE: do ponedeljka, 27. maja, oziroma do zapolnitve prostih mest na jernej.kaluza@asociacija.si
PREDAVATELJA: Tjaša Pureber, producentka v kulturi in Jernej Kaluža, strokovni sodelavec Asociacije (Servis za ustvarjalce)

Tjaša Pureber je politologinja, nekdanja novinarka in vodja zagovorništva za samozaposlene in NVO na Asociaciji, trenutno pa skrbi za komunikacijo Gledališča Glej, Asociacije in Mesta žensk.

Jernej Kaluža je filozof, dolgoletni sodelavec in urednik Radia Študent, ter strokovni sodelavec za samozaposlene v kulturi na Asociaciji.

Vabljene_i!

Deli