Foto@Škuc
Kaj je potrebno v kulturi storiti za uspešno partnerstvo in pridobivanje zasebnih sredstev?
Vabljeni na delavnico z naslovom Kultura in gospodarstvo – priložnost ali nemogoča izbira za organizacije v kulturi, na kateri bomo odprli vprašanja glede perečih izzivov zasebnega vlaganja v kulturo. Delavnica bo potekala v ponedeljek, 21. maja 2018.
Enodnevna delavnica je namenjena vsem, ki verjamete, da v povezovanju kulture z gospodarskim sektorjem leži neizkoriščen potencial. Sponzorstvo razumete kot izziv in priložnost. Razumete, da gre za »posel« in ne moralno dolžnost podjetij. Se želite učinkoviteje lotiti pridobivanja sponzorskih sredstev. Verjamete, da je treba podjetja nagovarjati izbrano in strateško, saj le dolgoročna vizija in vztrajnost lahko prineseta rezultate. Zanima vas, kako razmišlja druga stran in se zavedate, da so sponzorstva vzajemen odnos, v katerem moramo kulturniki razumeti tudi potrebe podjetij enakovredno kot zastopanje svojih poslanstev, če želimo pripraviti uspešen predlog sponzorskega sodelovanja.
Če ste sebe in svojo organizacijo prepoznali v opisanem odnosu do povezovanja z gospodarstvom, vabljeni, da se nam pridružite.
Namen delavnice je osvetliti sponzorstva v kulturi s perspektive podjetij v slovenskem prostoru. Spoznali bomo sponzorstvo kot del marketinško-komunikacijskega načrta podjetij. Na podlagi raziskave med podjetji v Sloveniji bomo analizirali njihove potrebe in pričakovanja ter skupaj razmišljali, kaj jim lahko ponudimo in kako smo lahko konkurenčni v primerjavi z drugimi akterji (v polju kulture in širše).
V izhodišče razprave bomo postavili ugotovitve, kako podjetja v Sloveniji sponzorstva umeščajo v integrirano marketinško komuniciranje, kateri so najpogosteje zasledovani strateški učinki sponzorstev, kakšne so najpogostejše oblike sponzorskih sodelovanj, s katerimi drugimi komunikacijskimi orodji so podprta in v kolikšni meri ter na kakšen način podjetja merijo učinke sponzorstev. Kaj lahko storimo, da enkratna sponzorstva prerastejo v trajnejša partnerstva? Kaj so skriti aduti in pomanjkljivosti nevladnih kulturnih ponudnikov? Spoznali bomo tudi nekaj metod in orodij, ki jih boste lahko uporabili pri svojem delu.
S pomočjo delavnice boste:
– Razumeli kaj podjetja želijo doseči s sponzorstvi.
– Lažje identificirali ustreznega sponzorja.
– Znali preučiti podjetje in prilagoditi svojo ponudbo njihovim potrebam.
– Spoznali nove pristope in metode pri nagovarjanju podjetij.
– Razumeli katerim napakam se lahko izognete.
TERMIN: ponedeljek, 21. maj 2018, od 9:00 – 14:00
TRAJANJE: 5 – 6 ur (odvisno od števila udeleženk in udeležencev)
KRAJ: Društvo Asociacija, Ljubljana – Dalmatinova 4
KOTIZACIJA: 30 evrov
ROK PRIJAVE: do 17. maja oziroma do zapolnitve prostih mest na info@asociacija.si
PREDAVATELJICA:
mag. Urška Jež je producentka v kulturi, ki jo je izziv pridobivanja sponzorstev pritegnil do te mere, da je raziskovanju le teh skozi prizmo podjetij posvetila magistrsko delo. Ob tem se je v zadnjem letu udeležila več usposabljanj na temo fundraisinga NGO Academy ERSTE Fundacije. Pridobljena znanja in metodologijo želi deliti s kolegi.
Vabljeni!