Delavnica: Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Kako ustvariti relevantno in karizmatično blagovno znamko v času socialnih medijev?

Vedno več ljudi odloča za samostojno podjetniško pot, bodisi sami ali s kolegi. To zahteva, da ljudje morajo sami opravljati vse več disciplin, od knjigovodenja do komuniciranja na socialnih omrežjih.

V želji, da hitro osvojijo sposobnost vodenja blagovnih znamk, se večina obrne na najbolj dostopno marketinško dogmo. Na žalost pa večino marketinških strategij žene racionalističen pogled ekonomistov in inženirjev, ki vidijo blagovne znamke kot abstrakcije v glavah potrošnikov, le kot sredstva in ne kot del družbe. Posledično so danes znamke kot hitra moda. Parazitsko kopirajo sezonske smernic kulture in se borijo za relevantnost s “cringe” komunikacijo. Vsi kopirajo drug drugega in posledično so vsi isti. Ne glede na to ali prodajajo wc papir ali veganske zrezke, vsi trobijo iste slogane, ki se najdejo na vrhu spletnega iskanja “potrošniških trendov” in podobnih simplifikacij človekovih želja in apsiracij. Nič čudnega, da ima marketing takšno stigmo, kot jo ima in da se nihče več ne zabava v procesu.

Na tej delavnici bo Vladimir Mićković predstavil svežo filozofijo blagovnih znamk, kako blagovno znamko postaviti iz nič in kako se lahko blagovne znamke vključijo v kulturo ter prispevajo k dobrobiti družbe. Predvsem pa kako v procesu ohraniti orignialnost in ne biti preresen.

Na tej delavnici bomo odgovarjali na naslednja vprašanja:

Kako ustvariti relevantno blagovno znamko, ki je del kulture?
Kako z marketingom ustvarjati vrednost za družbo in ne le zase?
Ali ima blagovna znamka sploh enotno definicijo?
Ali je lahko marketing etičen in ne le kup smeti?
Kako lahko socialni, kulturni in aktivistični brandi dosežejo večinsko publiko?
Kako postanejo blagovne znamke ikone?
Zakaj je komedija izjemno pomembna disciplina in kakšno vlogo ima pri znamčenju?
Kako brzdati kompleksnost blagovne znamke?
Ali ljudje sploh iščejo produkte in storitve, in zakaj ne? Kaj torej zares iščejo?

Delavnica bo potekala 17. marca, s pričetkom ob 17.00. Predvideno trajanje delavnice je dve ure.

TERMIN: 17. marec 2022, 17:00–19:00
KRAJ:  Dalmatinova 4 (sejna soba v šestem nadstropju), 1000 Ljubljana
TRAJANJE: Dve uri
KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
PRIJAVA: Na miha.satler@asociacija.si ali info@asociacija.si do zapolnitve mest.

PREDAVATELJ: Vladimir Mićković je trenutno soustanovitelj in vodja blagovne znamke slovenskega podjetja Juicy Marbles, ki je prvo na svetu komercializiralo rastlinski steak. Preden se je znašel v poslu rastlinskih zrezkov, je deloval kot strateg za znamčenje, oblikovalec, pisec in ilustrator. Vmes se je podal tudi v gostinstvo, saj je bil eden od ustanoviteljev bistroja Kucha, ki je v svojem kratkem času delovanja pristala na seznamu najboljših evropskih veganskih bistrojev in prejel priznanje Gault & Millau za Top 5 najbolj popularnih družabnih prostorov v Ljubljani. Njegova večkrat nagrajena dela na prodočju blagovnih znamk so pod močnim vplivom komedije, gledališča in umetnosti, ki so od nekdaj njegove strasti. Je tudi med soustanovitelji studia za strateško oblikovanje Ljudje, kjer se predvsem posvečajo projektom s pozitivnim vplivom na družbo.

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Deli