Delavnica: Uspešno komuniciranje produktov, vizij in idej

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na delavnico Uspešno komuniciranje produktov, vizij in idej.

Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je učinkovito in uspešnejše.

Predavateljica bo na delavnici predstavila korake učinkovitega komuniciranja, predstavila bo kaj zares pomeni uspešno komuniciranje, Kako reči ne, da še vedno pridete do odgovora JA ter zakaj je pomemben dober elevator speech in kako ga pripraviti. Delavnica bo usmerjena tudi v delo na konkretnih primerih.

Delavnica bo izvedena v treh krajih po Sloveniji in sicer v Kopru, Ljubljani in v Mariboru.  Število prijav na delavnico je omejeno na 18 oseb, potrebno pa se je tudi prijaviti, kar storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si.  

TERMIN: 09. junij 2020, 15:00 – 17:00
KRAJ:  Maribor, Partizanska 11 (projektna pisarna Centra za kreativnost)

TERMIN: 10. junij 2020, 15:00 – 17:00
KRAJ:  Ljubljana, Dalmatinova 4 (sejna soba v šestem nadstropju)

TERMIN: 11. junij 2020, 15:00 – 17:00
KRAJ:  Koper, Destradijev trg 11 (v veliki dvorani)

TRAJANJE: Dve uri

KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
ROK PRIJAVE: Prijavite se najkasneje do 02. junija na naslov marusa.golob@asociacija.si, kjer jasno zapišite tudi katere delavnice izmed treh se želite udeležiti.


PREDAVATELJICA:  Mag. Mojca Jović, spec. men. poslovanja je svoje 25 letne poslovne izkušnje nabirala na različnih delovnih mestih. Podkrepila jih je tudi z izobraževanjem na Harvard Law School in na zasebnih šolah v različnih delih sveta: US, SLO, Švica itd. Predavateljica je tudi coach, ki izvaja poslovni in osebni coaching, kjer s klienti vsakodnevno rešuje in nadgrajuje komunikacijske veščine pri predstavitvi vizij, idej, argumentacij itd. Teoretiziranje ni njen način dela, konkretni primeri iz vsakodnevnega življenja  in uspešni zaključki s pričakovanimi in željenimi rezultati, so cilj k kateremu stremi v svojem delu.

Vabljeni!

Projekt Obveznosti, možnosti in priložnosti za ustvarjalce je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za ženski spol, se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.

Deli