Segment sponzoriranja kulturnih organizacij in dogodkov predstavlja majhen del sponzorskega posla, saj tovrstna vlaganja v Sloveniji predstavljajo zgolj med pet in dvajset odstotki. Ob temu pa je pomembno dejstvo, da ima vlaganja v kulturo za podjetja tudi velik potencial, ki glede na statistiko ostaja neizkoriščen.
Zaradi navedenega v društvu Asociacija organiziramo delavnico, ki je namenjena podjetjem, ki jih zanima, katere učinke lahko dosegajo (bolje), če sponzorska sredstva usmerijo v kulturne dogodke in organizacije.
Na delavnici boste spoznali katere izzive v okolju in znotraj podjetja lahko nagovorimo preko vključevanja kulturnih sponzorstev v integrirano marketinško komuniciranje? Delavnica je tudi priložnost za spoznavanje specifik nevladnih kulturnih organizacij s poudarkom na upravljanju z raznovrstnim portfeljem ciljnih skupin s katerimi (nevladne) kulturne organizacije stopajo v interakcijo pri svojem delovanju. Spoznavali bomo specifike delovanja nevladnih kulturnih organizacij in kako le te vplivajo na razvoj modelov in kompetenc, ki za podjetja lahko pomenijo rast organizacijske kulture, konkurenčno prednost na trgu ali nove perspektive na izzive v okolju.
Delavnica je namenjena posameznicam_kom, ki v podjetjih upravljajo s sponzorstvi in vsem tistim, ki verjamejo, da lahko s povezovanjem s kulturo naslavljajo tudi izzive onkraj marketinškega komuniciranja.
S pomočjo delavnice boste:
– Razumeli okolje v katerem delujejo nevladne kulturne organizacije.
– Spoznali vprašanja in dvome s katerimi se pri odpiranju gospodarstvu srečujejo umetniki_ce.
– Lažje identificirali ustrezen objekt sponzoriranja.
– Znali preučiti nevladno organizacijo in razumeli njeno dodano vrednost za uporabnika.
– Spoznali specifike delovanja zaradi katerih so kulturni producenti vešči hitrega odzivanja na spremembe v okolju v katerem delujejo.
TERMIN: sreda, 20. februar 2019, od 9:00 – 14:00
TRAJANJE: 5 ur
KRAJ: Društvo Asociacija, Ljubljana – Dalmatinova 4 (sejna soba v 6. nadstropju)
KOTIZACIJA: delavnica je brezplačna
ROK PRIJAVE: do 18. februarja oziroma do zapolnitve prostih mest na info@asociacija.si
PREDAVATELJICA:
Urška Jež je producentka v kulturi, ki jo je izziv povezovanja kulture in gospodarstva pritegnil do te mere, da je raziskovanju kulturnih sponzorstev kot marketinške strategije v podjetjih posvetila magistrsko delo. Ob tem se je v zadnjem letu udeležila več usposabljanj na temo povezovanja kulture in gospodarstva NGO Academy ERSTE Fundacije. S predstavniki podjetij in kulturnih organizacij želi deliti svoj pogled na priložnost povezovanja med sektorjema.